XMASwu - 7%



My babe my treasure I swear my forever
My babe my treasure I love you forever
My babe my treasure I really don't wanna leave
想和你在一起
Oh
Gonna forever be with you 
I'm here waiting for you


hey 他們都說我還能談幾年
我盡量放手不去看以前
19年錯過的畫面
想每天陪在你身邊
Toronto pure white snow
I know this road is gonna to be tough and strenuous
but I'm not afraid of it 
cuz I want you baby
I wanna travel along the sea with you
to eat all the meat
Sunshine on the beach and let me feed you a piece of sweet


My babe my treasure I swear my forever
My babe my treasure I love you forever
My babe my treasure I really don't wanna leave
想和你在一起
Oh
Gonna forever be with you 
I'm here waiting for you


到底是吩咐還是豐富
前後鼻音是你沒掌握的聲部
搞不清紅參亦或是渾身
小孩子都知道的東西
你不會區分

只知道纏著我
堅信我不會躲
摘下桃花結你說愛情終於輪到我
我說上天的安排命中就注定
你說頭髮到斑白愛我到任性 ya

I need you happy every second
Never my Baby see you cry
我不會再讓你流淚
我會和你遇見的
會遇見的

My babe my treasure I swear my forever
My babe my treasure I love you forever
My babe my treasure I really don't wanna leave
想和你在一起
Oh
Gonna forever be with you 
I'm here waiting for you

藍紫色的天空冰島南極夢
780分鐘每天都心動
電話還能接通 對我就足夠
你操縱我的時空 撲入我懷中

藍紫色的天空 冰島南極夢(my baby)
780分鐘 每天都心動(my treasure)
電話還能接通 對我就足夠(forever be with you)
你操縱我的時空 撲入我懷中(I'm here waiting for you)
(I'm waiting for you)
(I'm waiting for you)

arrow
arrow
    文章標籤
    XMASwu 7% 歌詞
    全站熱搜

    我的暱稱 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()